Saturday 14 April 2012

♥ Apa Ada Pada Shopping?



Adoiiii......!!! Penatnya hanya Allah yang tahu... kaki dah lembik da ni... Ni yang rasa nak nyanyi lagu patriotik nih.. ( patriotik kah? huhuhuhu )... Ayuh kawan - kawan! kita  menyanyikan lagu ini.. da lama sgt x dengar lagu ni.. Tadi masa shopping bersama Gemok dan Gedempol rasa mcm terngiang - ngiang lagu ni... hentah kenapa entah... mau saja dinyanyikan di telinga mereka berdua... tapi ku kontrolkan jua perasaan ini.. 

Hari ini, beta Permaisuri Debab, selaku ketua kumpulan sorak Kumpulan Genuak, ingin menyatakan betapa gumbiranya dihati, tatkala impian untuk memiliki baju glamour menjadi kenyataan (glamour kah?.. YA - itu persoalan yang masih menjadi persoalan di otak ini) Baju berwarna merah menyala, amat sesuai bagi kulitku yang mulus ini ( Cheh! perasan! ).. 

Tapi apa yang lebih penting, dapatlah beta bergaya sakan bersama Gemok dan Gedempol nanti.. di harap Budak Stoking Putih dapat join sama bagi mengimarahkan dan memeriahkan majlis yang sungguh Super The Grand pada 5 Mei ini... Waduh2!!... sudah tidak kesabaran lagi nihh... 

Ayuh! Mari selam beramai2!! Gedebushhhhhhhhh!!!


2 comments:

  1. hahahaha....tak bleh klik pon lagu ke gamba....^___^ v...

    ReplyDelete
  2. Alaaaa.... kite x pandai buat lagu lagi arrrrr... :( awak aja la kite..

    ReplyDelete