Wednesday, 19 September 2012

♥ Oksigen! Oksigen!


Apa ada pada hari ini? Tak ada yang menarik pun.. Nak ikutkan ada la lelah sikit, tapi malas nak layan sgt.. Demam pun mcm da ok, da peluh2.. Not a big deal. Aktiviti hari ni ke:

♥ Ke Jabatan Agama Islam, 
♥ Jabatan Kebajikan Masyarakat di bangunan Darul Ehsan - Next time kalau nak bawak nyek kena sediakan 2 salinan kad OKU & 2 salinan kad pengenalan + 2 keping gambar pasport.
♥ Tabung Haji, ada la masukkan cikit.. ok la tu, daripada x masuk langsung kan. Lain kali pg kat bank Islam je la, senang ckit daripada nak beratur panjang kat Tabung Haji Kelana Jaya.
♥ Last, ke kubur..

Tu je..

No comments:

Post a Comment