Tuesday 9 December 2014

♥ Amny Teman Ummie


Aslkm semua… cewah.. mcm la ade yg nak baca blog ni. Bukan ape, memandangkan saya tidak pernah expose anak saya pada umum… huuhuuu.. da mcm artis pulak. Semalam nak dijadikan cerita, pengasuh anak saya ada hal. Tak tahu pula apa hal dia. Kebetulan pula mak ke rumah jiran, sebab ada kematian. Jadiiiiiiiii… dengan pantas dan cargas saya siapkan barang utk bawa anak ke pejabat. Saya sudahpun pesan pada suami untuk pasangkan car seat dan masukkan stroller dalam boot kereta. Alhamdulillah… sempat sampai juga pejabat walaupun lampu minyak dah menyala.. syukur sgt2..

Alamak! Lewat 3 minit… aduhh.. dah la makanan pun belum beli lagi. Tak pe… oat masih ade.. hihihi.. Amny pun dah mula bangun. Alhamdulillah, Amny tak meragam hari ni. Ramai peminat Amny rupanya.. ramai yang dukung & main2 dengan dia.. Amny pun apa lagi, suke la dia.. asik senyum je walaupun dia tgh demam.. check suhu pun takdelah tinggi sgt.. 37.2.. Part yang paling best bila tgk Amny lepak dalam stroller sambil tgk video Lagu Jangan Jangan Adik, nyanyian Rahmah Rahmat & P.Ramlee di Youtube. Amboi2… umi panggil pun buat tak tau ye.. cubit baru tau!
Nak dengar tak lagu peberet dia? :) ce klik bawah ni... hihihi

No comments:

Post a Comment