Monday, 24 September 2012

♥ Hadiah Hari Lahir

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Sowree sgt2 sbb lambat update.. sebenarnya sepulangnya aku dari opis ada surprise kat umah..Walaupun dah dapat jangka...huhuhu.. ini adalah antara hadiah & babak yang sempat dirakam.. :)
Kad ucapan khas dari Mak.. Aameen..

Kenapa la tang nombo tu besa sgt... :P uhuhuhu

Banyak nyeee!!

Ini antara hadiah daripada semua..terima kasih tak terhingga.. dah lam sgt rasanya x disambut mcm ni.. biasanya keutamaan diberikan kepada kanak2 ribena mi-za-na.. Kali ni mmg x sangka.. terima kasih sgt2.. sob sob sob.. 

Banyak betul ucapan... huhuhu.. nasib baik x nangis... :D
Tak tahulah siapa yang sponsor.. rasa-rasa mcm tahu sape.. uhuk uhuk..

Ini adik lelaki tunggal saye.. skrg pada dialah tempat kami bergantung..

Adik ipar yang sporting.. TQ ina.. ;)



Paksu, Maksu & dak chabby pun ade.. kesian maksu, sempat lagi datang walaupun dah time masuk keje... mmg terharu sgt2..

Terima kasih semua.. Semoga Allah merahmati kamu semua.. 
 ♥ U All...

***********
Rasa mcm ada yang kurang... 2 orang yang penting dalam hidup saye tidak ada bersama..  :'(

No comments:

Post a Comment