Monday 24 September 2012

♥ Happy Birthday To Me :P

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl 

7 September 2012 ~ Genaplah usiaku yang ke 32 tahun.. emm.. makin tua.. makin hampir untuk kembali pada Maha Pencipta. Cuma masa dan ketikanya sahaja yang tak tahu. Bersediakah aku? Tidak Ya Allah.. terlalu banyak dosaku pada-Mu. Berikanlah sedikit masa lagi untuk hamba-Mu ini.. Ku mohon pada-Mu Ya Allah..

Bersempena hari yang bersejarah ini, ingin sekali ku menghadiahkan sesuatu untuk diri sendiri. Tak salah rasanya kan.. :) Hadiah yang begitu bermakna sekali. Mudah-mudahan ia dapat memberikan satu suntikan semangat buat diri ini.

Ini adalah antara isi kandungan yang terdapat dalam buku ini. Subhanallah, terasa seolah-olah ada disana bila diselak satu persatu helaian buku ini. 


InsyaAllah, akan ku telusuri setiap apa yang tercatat didalam buku ini sebagai peringatan buat diri sendiri. Sesungguhnya aku didalam memperbaiki diri Ya Allah.. Kau berikanlah kesempatan padaku... Hanya pada-Mu termpatku bergantung.. Hanya pada-Mu tempat ku memohon pertolongan.. Semoga Kau permudahkan perjalananku Ya Allah.. Aameen Ya Robbal a'lamin..

No comments:

Post a Comment